Επιστροφές από αγορές στο eshop
1) Ποια είναι η πολιτική των επιστροφών?
Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του.
Α) Αντικατάσταση.
Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να σας αντικαταστήσουμε το προϊόν που μας επιστρέψατε είτε το προϊόν αυτό κριθεί ελαττωματικό (ίδιος κωδικός, με δυνατότητα αλλαγής μεγέθους ή χρώματος), είτε σας έχει αποσταλεί λάθος κωδικός, είτε το μέγεθος δεν είναι το κατάλληλο για εσάς. Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας, προτείνουμε, εντός 24 ωρών από την ημερομηνία παραλαβής του, να μας ενημερώσετε για την επιθυμία αντικατάστασής του. Μόλις παραλάβουμε το προιόν και διαπιστωθεί ότι όλα είναι εντάξει, προχωράμε με την σειρά μας σε εκ νέου αποστολή του προιόντος που επιθυμείτε να πάρετε εντός 5 εργάσιμων ημερών. Σε περίοδο εκπτώσεων οι αλλαγές που αφορούν σε αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα γίνονται στην τιμή που αγόρασε ο πελάτης το προϊόν.
Β) Επιστροφή χρημάτων
Δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων παρά μόνο σε περίπτωση που ζητήσετε να αντικαταστήσετε ένα ελαττωματικό προϊόν και ο συγκεκριμένος κωδικός έχει εξαντληθεί.
2) Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής ενός προϊόντος?
Από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος έχετε στη διάθεσή σας 14 ημέρες για να αποφασίσετε αν θα το επιστρέψετε. Σε περίπτωση επιστροφής ολόκληρης της παραγγελίας ή ενός μέρους αυτής, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας το συντομότερο δυνατό.
Σας επισημαίνουμε ότι όταν μας επιστρέφετε ένα προϊόν πρέπει να γνωρίζουμε τον αριθμό παραγγελίας, τον κωδικό του προϊόντος, καθώς και την επιθυμία σας για Αντικατάσταση, Αποζημίωση-Επιστροφή χρημάτων ή Πίστωση, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε το αίτημά σας το συντομότερο δυνατόν και με ακρίβεια.
Σημείωση: όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους ποιοτικά κατάσταση και με τα καρτελάκια πάνω σε αυτά. Σε περίπτωση που στον ποιοτικό μας έλεγχο διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα στο προϊόν μη αναμενόμενο, η Εξυπηρέτηση Πελατών θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί.